dimecres, 8 d’abril del 2009

CANVIS en el QÜESTIONARI D'AVALUACIÓ INICIAL

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 10
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 8-9 (enlloc d'un 5 com havia posat, ja que dels companys he après moltíssim, a l’igual que dels materials i del consultor que ajuden a regular i redirigir la informació que va sorgint )
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 10
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 0
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 3-4 ( enlloc d'un 5, ja que crec que sí que hi has de dedicar moltes hores però t’aporten, o almenys en aquest cas m’ha aportat moltíssima informació)
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 10
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 3-4 (enlloc d'un 8, com havia posat, ja que amb les pautes que se’ns han donat crec que ha quedat molt clar com havia d’estar organitzat un bon debat).
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 10
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 10 (matisant que també el canvi social està determinant el canvi tecnològic, no és unilateral, ja que sinó estaríem pensant com els deterministes tecnològics i hem de pensar com la idea del seamless web (teixit sense costures).

La resta de preguntes de la 9, de moment les deixo com estan (són les que estan en blau). A la pròxima pac potser hauré reflexionat més encara, segurament, i ho veuré encara més diferent.

3 comentaris:

  1. Un missatge "provocador"... no sé si ho serà massa però permet-me que discrepi en el punt en què valores amb un 3-4 el punt en què els debats de la uoc poden millorar moltíssim. Creus que tots els debats tenen o han tingut un treball previ sobre argumentació com el que hem fet en aquesta assignatura? Jo crec que no (si més no donant un cop d'ull a les assignatures que he fet fins al moment). Els debats acaben siguent moltes vegades sumes i sumes de comentaris i repeticions d'aportacions per activa i per passiva, més que successions d'argumentacions i contraargumentacions... Crec que li era més escaient la puntuació que li havies donat en l'avaluació inicial!

    ResponElimina
  2. bones, un missatge "provocador" també... no entenc la puntuació de 10 en els deteminismes... en tot cas, i pel que argumentes, no seria un 0? o, si més no, nota més baixa...amb el 10 dius estar completament d'acord amb l'afirmació...

    ResponElimina
  3. Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 10
    Laia, penso que aquesta puntuació és exagerada. Les TIC són un recurs molt útil i atractiu, però no són fonamentals.
    Una puntualització, penso que els més important no es transmetre, sinó ajudar a construir el coneixement, i que per fer això també hi ha molts altres recursos.
    El que és realment important és vivenciar, aconseguir l'aprenentatge significatiu a través de l'experiència i les TIC són un recurs més. No l'únic!

    ResponElimina

el meu primer mapa conceptual sobre TE

el meu primer mapa conceptual sobre TE
primeres reflexions