dijous, 14 de maig del 2009

NOU MAPA CONCEPTUAL A PARTIR DE LA MINIPAC 2.3

CONCLUSIONS

Com a conclusions dir que ha estat tot un aprenentatge per mi l’activitat del debat amb cmap i que per tant he aconseguit fer un canvi conceptual i un aprenentatge significatiu.

Quan se’ns va plantejar de fer aquest tipus d'activitat em vaig posar les mans al cap i em vaig creure que ens havíem tornat tots bojos si havíem de seguir tantes normes per fer un simple debat, però ja he vist que no era un simple debat, sinó que era un debat molt ben estructurat, amb tot pensat i argumentat del perquè s’havia de fer així i no d’una altra manera.
La veritat és que si no haguéssim seguit el model de Toulmin hagués estat un caos el fet d’argumentar i contraargumentar i fer els a-maps, ja que cadascú té la seva manera particular d’expressar-se. I per tant, el fet de buscar la informació interessant dels altres companys hagués estat molt més difícil. Així tots partíem de la mateixa estructura, sempre és més fàcil.

Crec que gràcies al debat i c-map he après a utilitzar unes noves tecnologies que fins ara desconeixia i a més a més m’ha servit per fer un canvi conceptual sobre el tema tractat i les noves tecnologies utilitzades i a més a més un aprenentatge significatiu. La forma com ho hem estat treballant, crec que és la manera idònia perquè les coses et quedin gravades i en puguis fer un bon aprenentatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

el meu primer mapa conceptual sobre TE

el meu primer mapa conceptual sobre TE
primeres reflexions